piątek, 13 września 2013

Stare fotele z wielkim potencialem.Szydelkowe postepy.

Dawno nie pokazywalam zadnych lupow upolowanych na starociach.
Okres wakacji jakos nie sprzyjal i nie bylo na czy oka zawiesic.Teraz jakby troszke wiecej ciekawych klamotow mozna wyszperac.
Dowodem na to moga byc te dwa fotele ,ktore ostatnio przytargalam do domu.
Kiedy je zobaczylam oniemialam ,ze sa az dwa i nawet trzymaja sie kupy.
No i cena byla calkiem normalna.
Juz mam na nie pomysl ,wiec nic tylko brac sie do roboty.
Bede musiala troszke nad nimi popracowac,ale to to ja bardzo lubie wiec bedzie to sama przyjemnosc.
Drewno jest zdrowe wiec powinno wszystko isc bez problemow.




Czerwony szal troszke sie powiekszyl.Niestety zabraklo mi wloczki .Jutro dokupie i juz bede wykanczac.
Azurowy wzor pieknie sie ulozyl i nadal jej lekkosci.
Konce szala beda wykonczone innym wzorem




A tu maly poczatek czegos nowego.Bedzie to duza chusta polaczona z dwoch kolorow smietankowego i granatu.Kontrast jest dosyc wyrazny ,ale wlasnie taka ma byc.

Sama jestem bardzo ciekawa jak to bedzie wygladalo w calosci.Powiem szczerze ze sie lekko obawiam ,ale w miare jak pracy przybywa jeste coraz bardziejna tak.
Mam nadzieje ze pojdzie mi z nia szybko
A teraz pozdrawiam wszystkich milych gosci i zycze milego wieczoru.
Do zobaczenia.

10 komentarzy:

  1. Ale Ci sie trafiło! Tez bym wiedziała co z nimi zrobić. Fajnie, że są takie wygodne, obszerne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te fotele to marzenie , Ciekawa chusta bedzie , lubie takie kolory ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne fotele! Chusta zapowiada się pięknie, a kontrastowe połączenie kolorów da na pewno wspaniały efekt.


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem ciekawa Twojego pomysłu na fotele. Szalik będzie sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień szala pięknie zapowiada jesień, będzie cudnie zdobił. A fotele prawdziwe wyzwanie, super mebelki.
    Powodzenia w pracach!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny szal, sama też się przymierzam do zrobienia takiego, ale jakoś nie mogę dobrać wzoru i włóczki, coś mi niby się kołacze po głowie, ale nie wiem co dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. już drugi raz wchodzę na tego posta i aż mlaskam na widok tych foteli...oj, cos pięknego, a jak ty je zrobisz, to ja spadnę i uklęknę przed moim kompem! pozdrawiam Emilystar z www.krysztalowy-guzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony szal piękny, chusta też zapowiada się obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń