piątek, 8 kwietnia 2011

Jajecznicy cd

Do Swiat jeszcze troszke czasu zostalo ,wiec jajcze sobie jeszcze na calego.Raz jakis kwiatowy motyw sie do mnie przyczepi raz jakis retro..Calkiem milo spedza mi sie czs przy ich wykonywaniu.i jak na razie jeszcze mnie nie znudzily.Zostalo mi jeszcze kilka do wykonczenia.Beda zupelnie inne w stylu   B&W i vintage.Mam nadzieje ,ze do swiat dam rade je wylakierowac.Miedzy jedna , druga pisanka mysle juz o tym co przygotuje na swita i co bede robic po.Od poniedzialku musze pomyslec o Swiatecznym menu.Po swietach natomiast mam zamiar zabrac sie za moj wielki haftowany obraz Herbaciarke.Zaczelam go juz dawno temu i jakos teskno mi do niego.Dzisiaj jednak zapraszam jeszcze na decu pisanki.w koncu ida Jajeczne Swieta.
Milych dni zycze i troszke mniej wiatru.Dzisiaj chce urwac glowe.

9 komentarzy:

  1. przecudne te pisanki i piękne motywy, wykonanie perfekcyjne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!! Nic bardziej oryginalnego nie przychodzi mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,,co tu mowic..po prostu piekne,..masz talent do jaj i chyba nie tylko bo cos mi sie wydaje ze zaczaje sie an twoje doniczki decu..sa piekne a ja za leniwa by cos zrobic..no i ciekawa jestem tego haftu..chcialabym jakis sliczny obrazeczek z Matka Boska maly w calkiem pastelowych kolorach ale to omowimy na emeil..pozdrawiam milo pracusia..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to mogłabyś jajczyć do Bożego Narodzenia.
    Dziś mój numer jeden to jajeczko z niezapominajkami.
    Udanego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, cudne, wspaniałe...achhhhhhhhh i ochhhhhhhhhhhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajka zrobiłaś. Oczywiście jak zawsze;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń