środa, 20 kwietnia 2011

Juz prawie Swiatecznie

Dzisiaj skonczylam sezon jajeczny.Powiem szczerze ,ze mam dosyc.
Juz intensywnie mysle o tym co bede robic po swietach.Pomyslow mam wiele i jak na razie ochote tez.Na razie mysle juz o swietach.
Jutro zaczynam piec ciasta.Moi panowie to slodkie chlopaki i nie mam mowy ,aby zabraklo domowego ciasta.
Dzisiaj pieklam pasztet z gesi i kaczki z migdalami i rodzynkami.Nie chwale sie ,ale wyszedl pyszny.Mysle ,ze duzo daje to .ze wszystko mam z wlasnej hodowli.Nie moze rowniez zabraknac mojego kurczaka faszerowanego.Jutro czeka mnie wiec pracowity dzien i moze uda mi sie zmajstrowac jakis kulinarny post na blogu.
Dzisiaj zapraszam jeszcze na krociutkasesje jajeczna.





Butelki oczywiscie z recyklingu jak wiel rzeczy u mnie.Pasuja do mojej kuchni i na pewno sie w niej przydadza
Dziekuje za odwiedziny i komentarze.Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Jajka piękne jak zawsze. Butelka też fajna - ja zauważyłam taki recykling u siebie :) Decoupage ma chyba takie działanie, że przerabia się co tylko się da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same sliczności, podziwiam za wytrwałość, a z okazji Świąt życzę mnóstwa radości w gronie najbliższych, odpoczynku i wspolnego spędzenia czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych i radosnych Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś smaku tymi kulinarnymi opowieściami:)
    Jajeczek ozdobiłaś tej wiosny pewnie kilka tuzinów. Wszystkie cudne i w ogóle to jesteś bardzo zdolna, a przy tym skromna.
    Sympatyczna Koleżanko blogowa życzę Ci miłych i słonecznych Świąt Wielkanocnych.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Monis..jaja przepiekne , zreszta jak wszystkie a jedzonko...mniam mniam ochoty mi narobilas..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedzonko prezentuje sie przepysznie a jajeczka niuniusiowe (jak mawia moja Siostra, gdy brakuje Jej slow)
    Zycze Ci wymarzonych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... jakie piękne!
    Wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, słonecznych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń