poniedziałek, 18 maja 2015

Skonczylam haftowac Magnolie.Moje tarasowe i ogrodowe slicznotki.

Kolejna kartka haftowanego zielnika juz gotowa.
Wczoraj skonczylam haftowac Magnolie.Pokazuje ja jeszcze ciepla nie wyprana i nie wyprasowana.
Do oprawy pojdzie dopiero jak skoncze jeszcze trzy nastepne.Chce je oprawic razem aby tworzyly spojna calosc.
Pogoda i pora roku sprzyja xx tych kart.Sa bardzo wciagajace i milo wynagradzaja czas im poswiecony.
Idealnie oddaja piekno i czar roslin tych z prawdziwego swiata.
Haftujac wracam pamiecia do pierwszego roku studiow ,kiedy na botanice recznie robilo sie botaniczne karty.
Dzisiaj wzielam na hafciarski warsztat piwonie.Juz lada dzien beda kwitly w ogrodach.Moja zakwitnie na botanicznej karcie.




    •  W szklarence cierpliwie czekaja moje balkonowe i rabatowe kwiaty na ciepelko ,abym bez obaw mogla wystawic je na taras.nNestety jest dosyc chlodno i wietrznie wiec moze jutro sie za to zabiore. Udalo mie sie przechowac kilka roslin przez zime.Tym sposobem moja kwiatowa kolekcja w tym roku jest dosyc pokaznych rozmiarow.To co widac ponizej to maly fragment. 



     Od kilku lat namietnie hoduje fuksje .Mam ich kilka doniczek .Niestety nie wszystkie przezyly zime.Te jednak co przetrwaly juz sa piekne.Co roku dokupuje kilka .Stworzyla sie juz ladna kolekcja.roznych form i kolorow.Jak zaczna kwitnac na calego napisze o nich wiecej.Jak dla mnie tworza przepiekna ferie barw.

    Ponizej mala figa.Kupilam taka maciupenka.Widze ze ladnie rosnie i ma sie jej na zycie.

     A tutaj Krzew Mojzesza.Juz dawno chcialam go miec.Wreszcie udalo mi sie zakupic malutki krzaczek.ponoc ladnie potrafi przezimowac.Jutro posadze go w ogrodzie.

     Tutaj moj kipiacy zyciem ogrod Kolorowe kwiaty  liscie hosty paproci i ciemiernik.


    Tak sie zrobilo kolorowo i tak tez wszystkim dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam.

    8 komentarzy:

    1. Przepiękna magnolia!! Cudeńko!!!
      A Twój ogród już kipi barwami!!! Podziwiam!!!!

      OdpowiedzUsuń
    2. W tym wypadku nie wiadomo ktore kwiaty sa ladniejsze. Oczywiscie te zywe to cud natury, a te haftowane to mistrzostwo Twoich rak...przepiekne.

      OdpowiedzUsuń
    3. Szalenie podoba mi się ten zielnik(oczywiście nie wszystkie karty).Haftuj dalej i pokazuj, będę podziwiać.
      Również bardzo lubię fuksje.Moja kolekcja niestety w ubiegłym roku padła.W tym roku rozpoczynam od nowa, zakupiłam 4 i niech się rozrastają

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo podoba mi się ten Twój kolorowy zielnik. Czekam z niecierpliwością na piwonie. Ogród masz wspaniały. Pozdrawiam:):):)

      OdpowiedzUsuń
    5. Wspaniała magnolia :)
      Widać, że lubisz kwiaty i inna ogrodową roślinność :)
      Skoro tak kochasz fuksje, to czy tą zielnikową też masz zamiar wyszyć?

      OdpowiedzUsuń
    6. Ale pięknie haftujesz! Podziwiam :)
      Cudny ogród :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Przesliczne kwiaty..zachwycam sie wciaz i juz sobie wyobrazam jak bedzie wygladala calosc.

      OdpowiedzUsuń
    8. Haft jest przepiękny, a ze zdjęć kwiatów widzę że Twój ogród również będzie kipiał ferią barw. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

      OdpowiedzUsuń