niedziela, 17 marca 2013

troszke wiosennie ,troszke swiatecznie.Kwiatowe elfy na pisankach

Dzisiaj bardzo wiosenne pisanki.Wlasciwie ze swietami maja malo wspolnego.
Sa jakby kontynuacja pisanek ze zeszlego roku.
Juz wtedy nie dawaly mi one spokoju i powstalo kilka takich elfowych.Teraz powiekszylam moja kolekcje o nastepne motywy.
Mam wiec caly gaj slicznych elfikow.Plan zostal wykonany wiec teraz moga czekac na swieta.
Troszke pracy przy nich mialam .Wlasciwie jest tu tylko klasyczny decu.Mase czasu zajelo mi jednak domalowanie tla na wszystkich.Jajka sa wielkie wiec i miejsca wolnego do domalowania bylo tez duzo.Nie bardzo jeszcze czuje sie pewnie i nie mam takiej wprawy w malowaniu pedzelkiem.Wyszlo wiec to co widac.







Pozdrawiam wspolnie z moimi elfami.Byle do wiosny

7 komentarzy:

  1. Wyszly rewelacyjnie. Ja jakos nie moglam sie dopatrzec roznicy w tle, tzn. miejsc gdzie Ty malowalas. Calosc preznetuje sie homogennie i bardzo efektownie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, pisanki wyszły rewelacyjnie, w tym również domalunki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny ten twoj Elfikowy swiat :) wlasnie wczoraj obchodzono St. Patrick's Day i widzialam dziewczynke przebrana w sliczna Fairy) ... zawsze sprawiaja iz chcielibysmy udac sie do Dream Land istniec Fairy Dream. :)
    Czaruj nadal ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam,że jak tu zajrzę to mogę się spodziewać czegoś pięknego:)Oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Эльфы очаровательные! Сколько уже сделано прекрасных яиц, а каждое новое удивляет и впечатляет своей красотой!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te pisanki i elfowe i kwiatowe jednocześnie! Nie mogę się napatrzeć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń