czwartek, 4 listopada 2010

Miski na pierniki ,donice.Bombki z dzieciecymi motywami

Korzystajac z wolniejszych chwil zrobilam maly przeglad moich juz gotowych swiatecznych dekoracji.Jak co roku nie wszystko pozostanie w domu.
Obecnie siedze nad dosyc duza swiateczna praca .Sa to haftowane zazdroski do mojej nowej kuchni.Jedna juz jest prawie gotowa.Juz nie moge sie doczekac konca ,kiedy bede mogla je pokazac.Do calosci bedzie jeszcze kilka osobnych elementow w podobnym stylu.Na razie wiecej nic nie zdradze.
Miska na pierniki i donice to moje ubiegloroczne prace.Niestety juz ich nie mam.Powedrowaly do znajomych i rodziny.
Teraz mysle ,ze musze sobie zrobic w tym roku podobne.Na pewno przydadza sie na pierniki ,ktore mam w tym roku wielka ochote upiec sama.



Tutaj bombki z motywami bardziej dzieciecymi.Mysle ,ze najmlodsi czlonkowie rodziny znajda cos dla siebie.


Dziekuje serdecznie za odwiedziny i mile komentarze.

4 komentarze:

  1. Pieknie i swiatecznie. Juz sobie wyobrazam Twoj dom w swiatecznej aranżacji. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te misy:)zainspirowałaś mnie:)chyba zrobię sobie podobną:)))ciekawa jestem tych haftowanych zazdrosek:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie Moniko świątecznie już :-)
    A Ja jakoś nie moge wygrzebać się z "jesiennych liści".
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne miseczki a bombki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń