niedziela, 12 grudnia 2010

Na rozana nute.


 Motyw roz caly czs gdzies mi tam towarzyszy i przeplata sie w moim zyciu.Ostatnio wpadl mi w rece gdzies zapodziany przepiekny papier do decu .Roze na nim wygladaja jak namalowane.Idealnie sie wtopil w tlo malego sekretarzyka.Przecierka przy pomocy swieczki tez jakos wyszla po mojej mysli..Brakuje mu jeszcze kilku warstw lakieru.









Rozany hafcik wreszcie sie doczekal oprawy..Juz myslalam ,ze go nigdy nie skoncze.Haftowalo mi sie calkiem przyjemnie ale jakos bardzo dlugo..Teraz musze tylko poszukac odpowiedniego miejsca na scianie.
Dlugo zastanawialam sie nad oprawa i rama.Mam juz sporo swoich haftow oprawionych i coraz trudniej jest mi wybrac ladna i oryginalna rame.Wydaje mi sie ze ta dobrze komponuje sie z kolorami haftu.





Serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarze .Zycze milej niedzieli i pedze szybko do moich bombek i lakierowania.

10 komentarzy:

  1. Mam bzika na punkcie róż! A to co pokazałaś przysporzyło mnie o palpitacje serca! Piękności!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik zrobiłaś a haft piękny. Te róże wyglądają jak prawdziwe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko , jak zwykle wspaniale dobrałaś oprawę do haftu! Różany sekretarzyk i wieszak idealnie pasują do Twojego różanego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne róże! Podoba mi się ten komplet. Niezła przecierka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty a roze szczegolnie sa tez moja slaboscia, moja corka mowi ze jak ma sie klopot z prezentem dla mnie, to wystarczy zdecydowac sie na kwiatuszki i mama jest w siodmym niebie...no, moze nie calkime az tak i nie wszystkie kwaituczki, ale przyznaje sie ze kocham wzory kwiatowe.
    Twoje prace przemawiaja wiec do mnie w 100-tu % :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne:)))ja fanka róż Ci to mówię:))))jestem zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko ale u ciebie romantycznie i różano, śliczne prace , pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, u Ciebie doba trwa 48 czy 72 godziny????
    Z podziwem
    Go

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyszedł Ci ten komplet - niezwykle romantyczny, super przecierki!!! Piękny!!

    P.S. niechcący usunęłam komentarz który kiedyś u mnie zostawiłaś :(

    OdpowiedzUsuń