sobota, 4 lutego 2012

Czas pomyslec o pisankach.Herbaciarka -moje dalsze zmagania cz 12

Za oknem nadal zima i to jaka.Siedze sobie w ciepelku i haftuje mojego olbrzyma Herbaciarke.
Wyglada to tak jakbym nic innego nie robila tylko xx .Duzo w tym prawdy ,bo haft jest duzy i wymaga skupienia.Chwila nieuwagi i klops.Pomylic sie jest bardzo latwo.Gorzej jest potem dojsc do bledu i go poprawiac.Obecnie duzo juz podgonilam i pomalu widze swiatelko w tunelu i koniec.
.Haftujac oprzytomnialam jednak troszke i p zaczynam myslec o wielkanocy.Poczynilam juz w tym kierunku pierwsze kroki.Zakupilam piekne gesie wydmuszki .Sa bielusienkie rowniutkie.Udalo mi sie tez poszukac takich w rozmiarze XXL.Wygladaja imponujaco, sa duzo wieksze od tych tradycyjnych gesich..
.Dzisiaj zapraszam na pierwsza w tym roku jajkowo gesiowa sesje zdjeciowa. .
Pisanka w klimacie kabaretu w tonacji czarno czerwonej  z motywem koronki dawno mi chodzila po glowie.Moze nie ma ona duzo wspolnego ze swietami.Ale wlasnie taka miala byc.

        Nie moze tez zabraknac pisanek w stylu B&;W
.Za kazdym razem wychodza mi troszke inaczej.Tym razem tlo jest lekko kremowe.Dodalam im lekkie ornamety z masy modelujacej.Na fotkach slabo sa jednak widoczne.
                                                                                                       
 


Z tymi motywami robilam juz bombki.Tak jakos przypadly mi do gustu ,ze szybko powtorzylam je na jajkach.Mysle ,ze na tych dwoch nie zakoncze zabawy .Motyw i kolor idealnie pasuje do mojej kuchni.




Tutaj konwalie w stylu Vintage.

Tutaj  proba z nowym lakierem.Po wyschnieciu lakieru powierzchnia przypomina w dotyku aksamit.Wyglada to swietni.Na pewno powstanie takich pisanek jeszcze kilka.

Tak jak juz pisalam wczesniej praca nad Herbaciareczka idzie do przodu
Juz nie moge sie doczekac kiedy zerknie na mnie wlasnymi oczami.
Szkoda tylko ,ze na fotkach nie mozna dokladnie uchwycic  glebi jaka juz widac w tym hafcie.Mam nadzieje ,ze po wyhaftowaniu calosci bedzie to lepiej widoczne na zdjeciach.


Pozdrawiam wszystkich mnie odwiedzajacych bardzo serdecznie .Zycze milego wieczoru i mroznej slonecznej niedzieli.Ja spedze reszte dnia i wieczor w objeciach igly i nici przy mojej kochanej Herbaciarce.

             

18 komentarzy:

  1. Czesc Moniko,
    Wydmuszki mnie zachwycily, sa tak samo piekne jak Twoje bombki, podobaja mi sie wszystkie!
    Herbaciarce brakuje juz tylko glowy, jestes coraz blizej!
    sciskam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pisanki! A obraz bedzie przepiękny, nie mogę się doczekać końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz zapowiada się wspaniale, fajnie jest obserwować jak powoli powstaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach śliczne prace :) Zapraszam na Wyzwanie do mnie :) jest super nagroda http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-2-dama.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające pisanki!
    Niezmiernie jestem ciekawa twarzy Herbaciarki...czy będzie uśmiechnięta?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam serdeczna prosbe.Od kilku dni nie moge ustawic dobrego czasu w komentarzach.Wyskakuje mi zly czas.Nic nie grzebalam i nie wiem o co chodzi.Probowalam w ustawieniach ale tam niby wszystko jest ok.Chyba cos zle robie.Jesli ktos wie jak to poprawic to prosze o pomoc.pozdrawiam serdecznie Monicja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanki sa jak zawsze u Ciebie rewelacyjne, bardzo eleganckie i orginalne. Mnie najbardziej, te w kolorach pasujacych do Twojej kuchni, zachwycily to chyba sie nazywa wzor "Paisley" to sa te esy -floresy. No i ta pisanka Vintage -przesliczna...
    Haft kosztuje mnostwo czasu i cierpliwosci, ale za to moge sobie wyobrazic Twoje zadowolenie ,kiedy wreszcie beziesz mogla herbaciarce spojrzec w twarz :)
    Jak zawsze zachwycona Twoimi cudami, pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanki cudne , pierwsza rewelacyjna !!!
    Kibicuję i podglądam postępy w haftowaniu Herbaciarki i jestem pełna podziwu nad postępami. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje pisaneczki ale Harbaciarka poprostu dzieło !!! masz talent nieprzeciętny jak zawsze jestem pod dużym wrażniem. Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj
    Jestem zachwycona Twoimi pisankami,
    są śliczne, takie misterne,delikatne, no jednym słowem śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. O Moniko widzę , że herbaciarka będzie już niedługo zdobić Twoje ściany:)
    Pisanki cudowne, może już faktycznie czas o nich pomyśleć:)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak...Już pisanki. Gdzieś mi się zgubił miesiąc z mojego życia;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbaciarki widac coraz wiecej a jajunia przepiekne szczegolnie te dwa na podstawkach w bieli i brazie badz innym kolorze bo komp potrafi przeklamac..Pozdrawiam milo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te pisanki. Uświadomiłam sobie, że to już niedługo Wielkanoc. Jestem ciekawa całego obrazu. Kiedyś sama haftowałam wzory kaszubskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisanki świetne, gdybyś mogła podpowiedzieć gdzie można kupić wydmuszki gęsie? Dotąd tylko stosowałam styropianowe jajka ale one nie mają takiego klimatu.
    pozdrawiam ciepło i zapraszam ponadtona candy do mnie w Art shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne jajeczka i błyszczą się tak ładnie:)
    Jajeczko z "koroneczka" i kurką skradło moje srducho:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jak duzo juz Herbaciarki:))
    super

    OdpowiedzUsuń