czwartek, 4 września 2014

Szal w kolorach jesieni.

Witam serdecznie po dlugiej przerwie.Lato juz pomalutku bedzie sie zwijalo,wiec pora pomyslec o jesieni.
Mam nadzieje ze dla mnie ta jesien bedzie szczesliwsza i pogodniejsza niz lato.Zycie czestuje nas roznymi niespodziankami.Niestety nie wszystkie sa mile i radosne.Aby odgonic czarne mysli wzielam ponownie szydelko do reki i wydziergalam blizniaczy do poprzedniego szal.Tym razem z dosyc cienkiego mocherku w kolorze atramentowo sliwkowym.
Robiac nie do konca bylam pewna jak sie bedzie ukladal.Po zblokowaniu odetchnelam z ulga.Wszystko sie udalo a efekt widac ponizej.










Wzor sprawdzil sie w stu procentach.Pewnie bedzie jeszcze jeden szal w innym kolorze.
W tym kolorze i z tej samej welny robie jeszcze jeden tym razem jeszcze bardziej azurowy.
Zawsze marzylam o prawdziwej estonskiej chuscie.Niestety druty nie chca mnie sluchac.
Takie azury to nie to samo ,ale moze choc troszke przypominaja te druciane.
Poza tym kilka duzych prac czeka na skonczenie i pokazanie.Mam wiec motywacje aby bywac tu czesciej i regularnie.
Pozdrawiam wszystkich mnie odwiedzajacych i dziekuje za komentarze.

10 komentarzy:

  1. Moniko, szal piekny, cudny ten wzorek, a mozna wiedziec skad go masz? Ja tez uwielbiam szale estonskie , ale tez nie idzie mi to za dobrze, jeszcze proste wzory na drutach to daje rade, ale bardziej skomplikowane to juz ciezka sprawa:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendowe cudo:) Piękny szal akurat na chłodniejsze wieczory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal jak zwykle przepiękny i wcale nie odbiega od tych na drutach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały szal :-) Przepiękne wzory - świetnie się układają w doskonałą całość. Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, i kolor i wzór, rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal !
    Ciekawy układ wzoru - w sumie dopatrzyłam się trzech:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny - aż chciałoby się nim otulić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szal. Wspaniały wzór i kolor. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal piękny, szydełkowe ażury też są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń