niedziela, 28 lutego 2010

Kuchennej metamorfozy cd.Kilka pisanek

Wreszcie brudna robota remontowa zakonczona.Teraz to juz chyba zostala przyjemniejsza czesc zmian.Wiele dylematow mialam na jakie kafelki sie zdecydowac.Po dlugich namyslach zdecydowalam sie na takie.Sa inne niz takie tradycyjne.Wydawaly mi sie takie zgrzebne.Jednak kiedy zostaly polozone i przyszedl kwiatkowy dekor nabraly wyrazu.Wydaje mi sie ze efekt osiagnelam taki jaki chcialam.






Sciany juz tez sa pomalowane.Kafelki na podlodze maja charakter desek podlogowych
Jutro juz zaczynamy z montarzem mebli.Mam nadzieje ze wszystko zagra i bedzie ok.





Aby odpoczac od remontu zajelam sie moimi pisankami.udalo mi sie juz kilka wykonczyc





Jutro zapraszam na kolejna porcje jajkowych pisanek Pozdrawiam bardzo wiosennie

8 komentarzy:

  1. Dostalam od znajomej wiadomosc ze cos nie moze u mnie zamiescic komentarza.Mnie sie wydaje ze wszystko jest ok .Nie wiem czy cos zle robie .moze ktos mi powie w czym robie blad.Ja zamieszczam komentarz i wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. raz, dwa, trzy próba... :o) działa? działa!

    remont to wspaniały moment kreowania swojej przestrzeni i dużo sprzątania, cierpliwości do podwykonawców, dostawców - trzymam kciuki - zapowiada się smakowicie, bardzo podoba mi się podłoga!

    a jajka magnoliowe.....mmmmmmmmmmmmmmm cudne, przy tak dużym motywie wcale nie jest łatwo go wpasować w wydmuszkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. najprawdopodobniej masz włączoną opcje moderowania komentarzy i dlatego dostałaś info od znajomej, że ma problemy, żeby Ci sie wpisać. W tym przypadku komentarze dopiero się wyswietlą, kiedy je zatwierdzisz. (musisz wejść na pulpit nawigacyjny i wtedy kliknac na komentarze do moderowania)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko kuchnia zapowiada się super, ciekawa jestem tych nowych mebli. Ja jestem przed zmianą mieszkania i remontem i szukam inspiracji kuchennych :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Penelopo dzieki.Juz doszlam do ladu z komentarzami.Kamien spadl mi z serca .Dzieki.Teraz juz chyba jest ok.Ile to czlowiek na starosc musi sie nauczyc

    OdpowiedzUsuń
  6. oj kafelki piękne nie ma czego się obawiać a ta pisana z czarnymi motylkami boska

    OdpowiedzUsuń