poniedziałek, 3 maja 2010

Biala porcelana

Chyba od zawsze mam slabosc do porcelany.Moje zbieractwo teraz to juz pewnie choroba.Nie potrafie obojetnie przejsc obok filizanek ,pieknych serwisow i zastaw.wielki urok maja tez pojedyncze sztuki.zadajac sobie troche pracy bardzo ciekawe cacka mozna znalezc na targach staroci.O tym jednak napisze innym razem.
Dzisiaj bedzie tez o porcelanie ,ale haftowanej.
Rok temu wspolnie z kilkoma blogowymi kolezankami haftowalysmy piekna biala porcelane.Maja i Penelopa juz dawno swoje prace oprawily.Ja ociagalam sie troszke ,bo moja kuchnia musiala zmienic swoje oblicze.
Rame dobralam tak aby obrazek wpasowal sie w charakter kuchni.Mam nadzieje ze jutro zawisnie na scianie.




Pozdrawiam serdecznie majowo i troszke deszczowo.

14 komentarzy:

  1. i pięknie będzie się komponował taki obras w nowej kuchni na pięknych płyteczkach, kurczaczek cudo ci wyszło i zapewniam ze na efekt warto było czekać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rama jest idealna.Porcelana wygląda w niej fantastycznie.Po raz kolejny zakochałam się w tym hafcie.Nie wiem czy wiesz ale Twoja miłość do porcelanowych cudeniek jest zaraźliwa.Łapnęłam jak nic tego wirusa.Mało tego on się nasila,ale dobrze mi z tym:)
    Miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła porcelana,rama dodaje jej większego uroku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śloczna ta porcelanka-też mam ją wyszytą :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Rama do haftu, haft do otoczenia. Ja też niedługo biorę na warsztat ten wzór. Znalazłam go na waszych blogach, kiedy wspólnie pracowałyście nad nim. Od razu wiedziałam, że kiedyś sama go wyhaftuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się ten wzór podoba, jest taki elegancki, szkoda tylko że ostatnio się z krzyżykami pokłóciłam i nie chce mi się ich dziubać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika , pięknie dobrałaś ramę!!!
    Moja porcelanka , jak widziałaś , jeszcze czeka na oprawę:(
    Całuski,

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft + świetnie dobrana rama = przepiękny obrazek :-) Gratuluję! Wygląda niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta haftowana porcelanka a ramka do niej po prosty idealna :)...Może mnie też uda się kiedyś zabrać za ten hafcik, muliny już są tylko jakoś czasu brak...
    Pozdrawiam BeataS.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny haft, chciałabym tak umieć, a ramka po prostu idealnie dobrana! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość prezentuje się świetnie , idealnie nadaje się do Twojej nowej kuchni.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dobrana rama ...tylko koronki mi troche brak (tak się do niej u siebie przyzwyczaiłam) ...choć prawdę powiedziawszy przecież obrusy bywają (chyba częściej) bez koronek ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. widze ze porcelana w dalszym ciagu jest obiektem westchnien wielu Pan.Polecam ten hafcik wszystkim haftujacym kolezankom.Pracy moze troszke przy niej jest.Jednak daje ona duzo radosci kiedy zaczyna jej przybywac na kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga koleżanko hafciarko, jestem pod wielkim wrazeniem pięknie wyszytej przez Ciebie białej porcelany. Patrząc na nią bije mi szybciej serce. Pierwszy raz natrafiłam na to cudo.
    Powiedz proszę jak to zdobyć? :) Mam sporo zakupionych wzorów bardzo chętnie uzycze. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń