czwartek, 10 maja 2012

Majowo smacznie pachnaco i pieknie.herbaciarka cz14

Tak jak w tytule ma byc pieknie pachnaco i smacznie.Tak majowo .
Na poczatku maja obchodze imieniny.Wreszcie moglam moich gosci przyjac przy stole nakrytym moja ulubiona porcelana.Wysilki oplacaly sie i po ponad dwoch latach buszowania gdzie sie da po starociach mam juz caly komplet do kawy.Brakuje jeszcze troszke elementow ,ale stol juz mozna nakryc.Jesli chodzi o obiadowy serwis to musze jszcze uzbroic sie w cierpliwosc


Od kilku lat pozostaje wierna Syropkowi -miodkowi z mniszka.W tym roku ocknelam sie na ostatnia chwile .Na szczescie mleczu u mnie dostatek .Rosnie daleko od drogi i zanieczyszczen i z czystym sumieniem moge robic ten smakolyk.Pracy troszke jest przy tym ,ale za to smak ma wspanialy.Polecam.Bardziej szczegolowo pisalam o tym syropku dwa lata temu.



 Caly czas pozostaje pod urokiem tworzenia bizuterii.Moje poczatki mam juz za soba.Wciaga to bardzo i daje duzo radosci.
Zielona bransoletke zrobilam ze szklanych perel i perel rzecznych.Jest dosyc duza i ciezka ,ale taka miala byc.Na rece wyglada okazale.

 Drobniutkie biale rzeczne perly sa bardzo wdzieczne  i ciagle na czasie.
W ogrodzie zakwitl moj staruszek bez.Przytargalam do domu kilka galazek.Swietnie sie skomponowal ze stara porcelana z bzowym motywem

A to juz efekt mojej dzisiejszej pracy w szklarence.Kwiaty posadzone .moga spokojnie czekac az mina zimni ogrodnicy.Moj taras juz sie nie moze doczekac kiedy go beda zdobic.

 To moja jedna z pierwszych kwitnacych fuksji.Kwitnie na rozowo i bardzo mocna.
Na koniec kolejne postepy przy moim hafcie.Musze juz go wreszcie skonczyc ,bo kolejne piekne wzory mam na oku.
Herbaciarka zaczyna mrugac do mnie oczkie wiec jest nadzieja na finisz.

Serdecznie dziekuje za wytrwalosc.Dawno nie pisalam ,wiec nazbieralo sie troszke.Nastepny obiecuje krotszy.Pozdrawiam bardzo majowo i kolorowo.

15 komentarzy:

  1. Herbaciarce juz niewiele brakuje do finalu!
    Piekna masz porcelane Moniko, wszystko razem prezentuje sie wsapaniale na stole.
    U mnie bez juz przekwitl prawie miesiac temu. Piwonie tez juz sie koncza..szkoda, uwielbiam je.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och mamo...Napatrzeć się nie mogę na ten serwis herbaciany. No i oczywiście Wszystkiego twórczego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny obrazeczke haftujesz, juz jestem blisko koncowi, serwis tez moj ulubiony i mam juz sporo w tym stylu, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko , aż tyle już nazbierałaś porcelany, nawet nie zdawałam sobie sprawy. Cudnie się prezentuje! Herbaciarka już finiszuje:)
    Ale jestem ciekawa Twojej biżuterii, zapakuj ją i wpadnij do mnie , bo ja jak zwykle nie mogę się wybrać do Ciebie:)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego. Jedyna moja, kochana siostra nosi też to imię i najlepsze koleżanki w podstawówce i liceum też miały tak na imię :)Śliczna porcelana, zachwyca mnie nie od dziś. Życzę udanych łowów elementów zastawy obiadowej. Herbaciarka jest imponująca! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. och nie mogę się doczekać finiszu herbaciarki, będzie co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aldona.Ja tez juz nie moge sie doczekac kiedy skoncze.Chce ja miec juz na scianie.Tym bardziej ,ze juz mam plan na nowa slicznotke do haftowania.Bedie wieksza od tej i chyba jeszcze bardziej pracochlonna.Mysle jednak ,ze bedzie warto

      Usuń
  7. Piękny serwis Moniko. To sama przyjemność kupować po "kawałku".
    Haft cudny. Śliczna kolorystyka.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana juz na samym początku trzymałam kciuki za hafcik...będzie cudny...a filizanka z bzem...piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta angielska porcelana :) bardzo dostojna :)
    Spóźnione życzenia imieninowe (ja w dzień Twoich imienin obchodzę urodziny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Porcelana po prostu boska .Moim marzeniem jest mieć niebieska ale puki co to udaje mi się znajdywać tylko różowa , tez piękna ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Monis..najlepsze zyczenie imieninowe..slicznie sie porcelana prezentuje i bzy w porcelanie piekne a herbaciarki Ci wprost zazdroszcze ..piekne prace pokazalas:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia,spóźnione,ale bardzo serdecznie życzenia imieninowe-wszystkiego dobrego!
    A herbaciarka piękna!
    Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zyczen tez sie dolaczam - lepiej pozno niz wcale ;)
    Porcelana przepiekna i oplaca sie czekac zeby pozniej moc wypic kawke w takiej wlasnie filizance.
    Ogrodu zazdroszcze, tego to zazdroszcze zawsze, wszedzie i wszystkim ;) Ale tylko odrobinke... Pozdrawiam i czekam na finisz u swietnie sie zapowiadjacej herbaciarki ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i takie zdolności gratuluje i zapraszam do mnie. ola fi

    OdpowiedzUsuń