czwartek, 6 grudnia 2012

A u mnie znowu bombki.

Witam bardzo wieczornie i bardzo bombkowo.
Jak co roku o tej porze jestem bardzo nudna .Ciagle to samo -bombki ,dekoracje swiateczne itd itp.
Jakos nie moge sobie odmowic tej przyjemnosci i zakonczyc ta dzialalnosc.
Ostatniego wieczoru zawzielam sie i zrobilam kilka gipiurowych na prawdziwych szklanych bombkach.Nastepnie potraktowalam wszystko farba w odcieniu ecru.Wyszlo dokladnie tak jak chcialam ,idealnie beda pasowaly do mojego swiatecznego wystroju.W planie mam jeszcze do zrobienia cos do kompletu ,ale o tym bedzie w nastepnym poscie.
Nastepne bombki tez sa jeszcze cieple .Wlasnie zakonczylam ich lakierowanie .Dostaly kokardki i moga czekac na swietaZapraszam wiec na mala sesje zdjeciowa moich ostatnich bombek.



















Przepraszamza taka ilosc zdjec ,ale tak mi jakos wyszlo.
Nastepnym razem postaram sie napisac i pokazac cos innego.Nie tylko bombki i bombki.
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za tyle milych komentarzy.

12 komentarzy:

  1. Ale czemu?? Bombki są fajne :) I kiedy je prezentować jak nie teraz :) Ślicznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne w swoim rodzaju, wyjatkowe i P I Ę K N E !
    Gipiurowe bombki sa wielce elaganckie i takze widzialabym je w victorianskim salonie na duzej pieknej choince a takze w mojej sypialce - sa niepowtarzalne ! Kiedys ... kiedys ... :)
    Pozdrawiam nocnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bombki,najbardziej urzekły mnie te pierwsze białe z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki! Mnie osobiście zauroczyły białe z koronką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam już, że jesteś niesamowity pracuś? Tyle bombek i każda inna ! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne bombki! Wszystkie! I te białe koronkowe i te w stylu wiktoriańskim! Ale te koronkowe najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bomki sa rewelacyjne, co jedna to ladniejsza. Piekne sa te wiktorianskie i te z gipiura, beda prawdziwie bajecznie wygladaly na choince :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiktorianskie najpiekniejsze, moglabym miec je wszytkie i tak byloby mi za malo.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko , Twoich bombek nigdy dosyć:) są śliczne!!!
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń