czwartek, 24 października 2013

W oczekiwaniu na swieta -Moje pierwsze bombki w tym roku.

Wiem wiem.Ze to jeszcze czas ,ze to jeszcze nie ma tego swiatecznego nastroju.
Postanowilam w tym roku jednak wczesniej zabrac sie za moje bombki.
Jak co roku robie ich dosyc sporo i jakos do tej pory mi sie nie znudzily.
Wrecz odwrotnie ,az rece mnie swedza i nie moge sie doczekac kolejnych .Od dawna moim cichym marzeniem bylo robic samej bombki i do konca decydowac co na nich bedzie.
Kiedy poznalam i lekko zaglebilam sie w technice decu wszystko stalo sie realne.
I tak czekajac na swieta siedze i dlubie sobie moje bombki.
Pierwsze w tym roku sa w tonacji czerwono bialej.Kiedy wpadly mi w rece te motywy to musialam je zaraz zrobic .Do komplety dorobilam pudelko ,w podobnym stylu.
Zapraszam wiec do mojego bombkowo switecznego swiata.















Dziekuje serdecznie za odwiedziny i wytrwalosc ,bo nazbieralo sie troszke tych fotek.
Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
.

11 komentarzy:

  1. Nie no, nie przesadzaj, jak dla mnie to klimat świąt zaczął się już z tydzień temu. Trochę wcześniej niż zazwyczaj, ale jednak ja to czuje :) Bombki genialne, zwłaszcza ta w krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne bombki. Z sama czerwienia wygladaja super, mnie ujely szczegolnie te krzyzykowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze przepiękne! I pięknie je wykończyłaś (zawieszki).
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wykonanie, a wzorki na bombkach urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Чудесные приготовления, прекрасные шары в красных оттенках!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja się cieszę, że nastał już dla Ciebie bombkowy czas, będziesz cieszyć nasze oczy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki przecudne. Szczególnie te biało-czerwone.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń