poniedziałek, 24 listopada 2014

Duzo bombek.

Tak jak pisalam ostatnio u mnie w pelni sezon bombkowy.Jak co roku te paskudne mokre i ciemne wieczory spedzam dekorujac szklane kule.Udalo mi sie juz kilka wykonczyc na cacy wiec szybcutko je obfocilam.Jest ich juz dosyc duzo wiec i fotek sporo.Mam nadzieje ,ze odwiedzjacych nie zanudze.
Tematyka jak widac jest roznorodna,czyli kazdy powinien znalezc cos dla siebie.Ja osobiscie preferuje motywy przypominajace stare retro scenki.no ale nie moze byc zbyt nudno wiec i na bombkach musi byc roznorodnosc.
Tyle na dzisiaj ,nastepne juz sie lakieruja.

























Zycze milego wieczoru i pozdrawiam milych gosci.

7 komentarzy:

  1. Pokaźny zbiorek!! :))
    Urzekły mnie te różowe z choinkami i z różyczkami!!! Cudne są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne, jaka roznorodnosc, ja tez lubie takie retro, ale te bialo czarne tez sa super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne, czlowiek nie moze sie napatrzec a juz zdecydowac to zadanie wprost nie mozliwe...
    Czy uzywasz zawsze szklanych bombek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. Każda ma swój elegancki, niepowtarzalny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda cudeńka.a "kobiecinki"...ach-dech zapierają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są urokliwe i jak zawsze przepiękny dobór kolorów:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń