czwartek, 19 lutego 2015

Szydelkowa firana i zapomniana serweta.

Dzisiaj mala migawka z placu boju nad duza firanka.
Zamiar byl udziergac firanke do nowej lazienki po remoncie.Niestety tak jak juz pisalam firanka okazala sie spotych rozmiarow i nastapila mala zmiana planow.
Na dzien dzisiejszy zawisnie w pokoju kominkowym .Mam tam jednak dwa okna wiec jeszcze troche musze podziergac.Nie odstrasza mnie to jednak bo wzor okazal sie bardzo ciekawy i sama praca dosyc szybko idzie do przodu.
Caly wystroj okna juz chodzi mi po glowie i mam nadzieje ze wytrwam w postanowieniu.
Na razie wstawiam fotki z postepow .Juz nawet cos widac.Do konca jednak jeszcze sporo filetowych okieneczek do wydziergania.






Sprzatajac ostatnio natknelam sie na dawno rozpoczeta serwete.Wyciagnelam ja na swiatlo dzienne i tkwie w postanowieniu ukonczenia jej.Nawet troszke urosla.





Tak wlasciwie to juz rozlozylam pracownie jajeczno wielkanocna.Te szydelkowe dziergadla to taki maly przerywnik.Jajka juz sie lakieruja .nastepny wpis bedzie juz bardzo wielkanocny.

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna firanka. Pięknie będzie wygląda w oknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zapowiadają się Twoje udziergi! Wiem ile trudu jest przy filetowych robótkach, bo ostatnio też dziergam tiulowo-szydełkową firankę, a wzoru trzeba pilnować, by każda krateczka trafiła w swoje miejsce. Już się nie mogę doczekać na pokaz wielkanocnych jajeczek:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka firana to wielkie wyzwanie, podziwiam zapał.
    Będzie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz miała cudne firanki :-) Śliczny wzór.
    Serweta równie piękna... bardzo jestem jej ciekawa...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór wygląda prześlicznie...warto wytrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale polecam sprawdzić na tej stronie, byc może udac Ci sie dorwać jakieś ciekawe nasiona o których mówiesz, polecam bo warto domisad.pl

    OdpowiedzUsuń