poniedziałek, 25 maja 2015

Czas Piwoni tych kwitnacych i tych haftowanych.

Wiosna juz w pelni.moj ogrod z dnia na dzien zmienia kolory.
Teraz pomalu mamy sezon na piwonie.To sa moje ukochane kwiaty.W ogrodku mam ich kilka krzaczkow i zawsze czekam z utesknieniem kiedy zaczna kwitnac.
Nie odmowilam sobie tez wyhaftowania jej.Seria botanicznych kart jest tak obszerna ,ze nie zabraklo w niej slicznej piwoni.Haftuje sie swietnie.Wzory sa dopracowane do perfekcji.Sama przyjemnosc.
Mam nadzieje skonczyc ja jeszcze w tym tygodniu.Potem szybciutko zabiore sie za irysa zanim przekwitna te w ogrodzie.
Planow mam wiele i to tych haftowanych.Jakos mnie wzielo na calego z tymi xxx.
Wezme tez udzial w salu.Tematem jest piekna wiejska chata.O tym napisze w nastepnym poscie.Na razie trwaja wielkie przygotowania, bo haft jest pokaznych rozmiarow.
Tylko pytanie Kiedy ja to wszystko zrobie.Poprostu musze bo inaczej sie udusze.








Zycze milego wieczoru i dziekuje za odwiedziny.

6 komentarzy:

  1. Moniko, jak mus to mus:))) Haftu i pokazuj, chwal sie tutaj, bo ja tez ta serie uwielbiam i za hortensje chce sie zabrac, bo to moj ulubiony kwiat:) Pozdrawiam i jestem ciekawa ukonczonych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cię rozumiem.Od zawsze sądziąłm, że szydełko to moja prawdziwa miłość.Od kilku miesięcy siedzę w xxx i nie zanosi sie na zmiane.Też mam te chatki i do tego jeszcze okno.
    Piękna jest ta piwonia.Podobają mi się róże , magnolia, irysy.Tylko nie mogę nigdzie znaleźć tych wzorów.
    Stawiaj xxx dalej, bede podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje prace, co jedna to piękniejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam piwonie, mam ich kilka odmian, od wczesnych, po późne....już zaczynają pierwsze kwitnąć :)
    Twoja piwonia też za chwilkę zakwitnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piwonie są cudne i kwitną krótko, dlatego warto je uwiecznić.

    OdpowiedzUsuń