piątek, 12 czerwca 2015

Skrzynia na zegar w nowej szacie.Zielnikowe hafty-irys- cd.

Skonczylam szafke na zegar.
Powiem szczerze ,ze efekt koncowy calkowicie mnie osobiscie zadowolil.Wyszla tak jak sobie zaplanowalam i wyobrazalam.Teraz pozostalo mi poczekac na ocene glownej zainteresowanej czyli wlascicielki.
Jutro stane do oceny.
Szafka miala byc w kolorze ciemnego debu.Udalo mi sie poszukac lakier ,ktory sie idealnie sprawdzil.Jesli chodzi o niego to mysle ze byl to dobry wybor.Pokryl pieknie drewno nie blyszczy sie a w dotyku przypomina satyne.



W haftowanym zielniku przybylo troszke Irysa.
Moze byloby wiecej ,ale zaczelam salowa chate ,ktora wydaje sie byc dosyc pracochlonna.Haftuje ja troszke z sercem na ramieniu.Zapisalam sie na ten sal pelna checi i optymizmu.Widze jednak ,ze wiele Pan ma mieszane uczucia co do tego wzoru.Kilka nawet zrezygnowalo.Po rozmowie sama z soba postanowilam sie nie wycofywac i dokonczyc ta chate.Wiem ze moze byc roznie i efekt moze okazac sie mizerny.Jednak moja ciekawosc i chec przekonania sie  na wlasnej skorze wygrala.Fakt ,ze juz kiedys dawno xxx dwa obrazy przerobione w ten sposob utwierdzil mnie jeszcze bardziej.Wtedy byla to MM w sepii kolorach.Sama nie wiedzialam co wyjdzie, a obraz wyszedl pieknie i do tej pory zwraca uwage.To samo bylo z kobieta w czerwieni.
Na efekty przyjdzie troszke poczekac ,ale pilnie nad tym pracuje.

Moj naturalny zielnik rosnie w sile.w tym roku zrobilam mu miejsce w szklarence
.Chyba mu tu lepiej niz na kuchennym parapecie.
Rosnie mieta -kilka rodzajow,bazylia krwisciag rozmarym lebiodka stewia.itp


Wlasnie kwitna naparstnice .Mam ich cale poletko.W tym roku juz kupilam nasiona i lada dzien je wysieje.


Pozdrawiam slonecznie i zycze milego popoludnia

4 komentarze:

  1. Podziwiam Twoją umiejętność przywracania do życia starych przedmiotów.
    Bardzo lubię naparstnice.Aby kwitły w przyszłym roku należy je wysiać teraz?
    Czekam na foto relację i twoja opinię z haftowania Chatki,sama nie zaczełam z powodu nadmiaru rozpoczetych prac a po troszę asekuracyjnie czekam na Wasze foto relacje.
    Widziałam Cię w Tęczowe Róży-cudowny haft, przyjemnie się wyszywa więc prędziutko zaczynaj:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafka na zegar jest fantastyczna!!!!! Świetnie odnowiona, teraz wygląda jak prawdziwy rasowy antyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka szafa to moje marzenie. Pozdrawiam. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń