piątek, 17 grudnia 2010

Bizuteria ze sztuccow cd

Kilka tygodni wczesniej pokazywalam bransoletke zrobiona z dwoch widelcow.
Jakos bylo mi malo i pomyslalam a czemu by nie sprobowac kolczykow .
Na szczescie mialam jeszcze lyzki z tym samym motywem.Oczywiscie potrzebowalam pomocy sily fachowej i sprzetu.
Udalo sie i powstaly kolejne elementy do kompletu .Kolczyki sa troszke duze ,ale bardzo dobrze sie prezentuja.Do zawieszki musze dokupic sobie lancuszek.
Przy okazji dorobilam sie jeszcze jednej bransoletki.Ta jest troszke wieksza i ciezsza od poprzedniej i ma mniej zdobien.swietnie pasuje do grubych swetrow.
Wpadl mi do glowy jeszce jeden pomysl na taka bizuterie ,ale to zostawiam sobie na po swietach.





Zycze wszystkim cieplego mroznego wieczoru.

8 komentarzy:

  1. Pomysl swietny z kolczykami...choc jak dla mnie to chyba bala bym sie zakladac ...bo ostatnio...przez ciezkie kolczyki,przerwalam sobie ucho:):)widzialam takze bardzo fajny pomysl na...deseczke do ktorej przytwierdzone podobne lyzki jak Twoje:)wygieto...i tak powstal wieszak na...sciereczki kuchenne:):):)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł super. I jak pięknie wyszło. Bardzo oryginalna biżu i nie ma takiej drugiej na świecie i właśnie o to chodzi;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, jestem pod wielkim wrażeniem Twoich niesamowitych pomysłów!!!, biżuteria sztućcowa :), prezentuje się wspaniale.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mam słów na Twoją kreatywność. Cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł bardzo oryginalny a obie bransoletki są super. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia bardzo nieczytelne,szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej biżuterii to ja jeszcze nie widziałam i jest to dla mnie niesamowita nowość. Zresztą pewnie nie wiedziałabym jak mam ją wykonać. Sama chętnie w moim pracach wykorzystuję różne zakończenia https://pl.silvexcraft.eu/41-zakoczenia i jestem pewna, że w takim wypadku idealnie się one nadają.

    OdpowiedzUsuń