niedziela, 19 grudnia 2010

Gwiazda Betlejemska w roli glownej

Sezon bombkowy powoli zamykam.
Czas najwyzszy zajac sie garami i kuchnia.Od jutra ruszam z wypiekami i kulinarnymi przygotowaniami.
Dzisiaj jeszcze kilka malych wykonczen przy dekoracjach i bombkach.
Na deser zostawilam sobie bombki z motywem Gwiazdy Betlejemskiej.
Kolor czerwony nadal kroluje w swiatecznych dekoracjach.Jakos trudno przejsc obok niego obojetnie.
Proby z konturowka ,ktore widac na duzych bombkach i kartoniku  wyszly nawet po mojej mysli.






7 komentarzy:

  1. OOOOOOOOOO ale cudeńka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne!!serdecznie pozdrawiam..ja mam to szczescie ze..wybieramy sie w rodzinne strony i wypieki i gareczki mnie omijaja:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bombki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gwiazdę betlejemską . Jutro jadę kupić właśnie tą królową świąt Bożego Narodzenia. Mam parę bombek zrobionych właśnie z motywem gwiazdy. Twoje bombki są przepiękne i te wszystkie detale i dokładność wykonania.Podziwiam
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne bombki

    serdecznie zapraszam na The Bunny Attic, znaleziska w stylu english country, vintage and shabby chic :)

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko , bombki piękne!!! Świetnie wygląda motyw gwiazdy betlejemskiej obrysowany konturówką.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń