poniedziałek, 21 marca 2011

Pisanki cd-na ludowo i kwiatowo

 Kolejny weeckend uplynal mi pisankowo.Tym razem bylo troszke na ludowo.Motywy lowickich wycinanek swietnie komponuja sie z wydmuszkami.Kolorystyka jest bardzo wyrazista i energetyczna.




Ponizej moje male proby z konturowka.Udalomi sie ja wreszcie pokonac.Koncowy efekt zadowolil mnie calkowicie




Wiosenne bratki





Zycze wszystkim slonecznej i milej Wiosny.Dziekuje bardzo za mile odwiedziny i komentarze.Pozdrawiam wszystkich nadal pisankowo i kolorowo.


16 komentarzy:

  1. Slicznosci,zazdroszcze jajeczek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Monis..te jaja z bratkami sa boskie..konturowka znakomita..rewelacjynie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z bratkami są cudowne!!!
    Pozdrawiam Bożena z anielskich sekretów

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne. Pisałam już wcześniej, że pisanki z motywem kwiatów bardzo mi się podobają. A jeszcze to Twoje staranne wykonanie dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Moniko :)
    Bardzo ładne te łowickie pisanki! Bardzo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lowickie sliczne:-)))
    Ale faworyty to...bratki, no nie wiem, moze uposledzona jakas jestem;-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak bratkowe sa piekne :) zdradzisz co to iskad?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko cudne pisaneczki wychodzą z pod twoich rączek , zwłaszcza ludowe i te na czarnym tle z poprzedniego wpisu mnie zauroczyły doszczętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia,piękne! Zwłaszcza te z konturówką...Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja
    PS-serwetek z kurczakami niestety nie znalazłam :-(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko, widzę że konturówkę opanowałaś do perfekcji, śliczne pisanki .
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludowo - pięknie, ale te róże, bratki...
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziekuje ,ze odwiedziny i komentarze.Caly czas pisankuje i bedzie kolejna odslona.Mam tez kilka nowosci decu .Musze tylko obfocic.Warsztat rozlozylam na calego i chyba dlugo go nie sprzatne.Tak juz mam.Dlugo sie zabieralam po przerwie do decu.Teraz nie moge skonczyc.Jak mi sie znudzi to potem nie rusze przez pol roku.Bratki to papier do decu.Kupilam go pare lat temu ,ale dopiero teraz doczekal sie swoich pieciu minut.Idealnie pasuje na jajka i swietniee sie poddaje klejeniu i lakierowaniu.W lakierowaniu mam jeszcze do kompletu bratkowa doniczke.Pozdrawiam i dziekuje za tyle milych odwiedzin.Uciekam do moich jajek.Wkrotce kolejna odslona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno, te jaja to prawdziwe dzieła sztuki !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zawsze zaskakujesz coraz to wymyslniejszymi pisankami sa bajeczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejne cuda! Ja próbowałam też swoich sił z konturówką, ale jeszcze daleko mi Twojego efektu. Super są te pisanki z różami!

    OdpowiedzUsuń