czwartek, 11 kwietnia 2013

Szydelkowe kwiatki na torbe cz3.Rozowa kolderka.Stare krzesla na nowe.

Prawie caly tydzien zlecial mi na szydelkowaniu kwiatkow.
Troi mi sie juz w oczach od tych malenkich kwiatkow.
Do konca zostalo mi jeszcze 10 kwadratow czyli 40 sztuk malych motywow.
Juz jest blizej niz dalej.Nabralam juz wprawy i idzie mi duzo szybciej niz na poczatku.
Bylam bardzo ciekawa czy rzeczywiscie te motywy beda sie jakos ukladac.
Na fotkach widac jak udalo mi sie je prowizorycznie ulozyc na ksztalt torby.
Nie jestem jeszcze pewna jak je pozszywam ,ale jeszcze troszke czasu na myslenie mam.
Prowizorycznie ulozone kwadraty
 Codziennie przybywa kilka kwiatkow
A tutaj cala szara laczka z szydelkowych kwiatkow
 W przerwach miedzy kolejnymi kwiatkami robie dawno juz zaczeta kolderke dla malej dziewczynki.
Czesc szydelkowa naszyje na przepikowana kolderke .Mam nadzieje ze ten pomysl uda mi sie doprowadzic pomyslnie do konca i nic nie sknoce.
 Pomalu przymierzamsie do malej rewolucji remontowej.Czeka mnie generalny remont lazienki,oraz maly lifting pokoju i wypoczynku.Mam nadzieje ze to co sobie wymyslilam i zaplanowalam bedzie mialao rece i nogi.O tym bede pisac jak wszystko nabierzemocy i rusza prace.
Na razie rozebralam dwa stare krzesla i je odnowilam.Teraz schna i czekaja na tapicerke.
                                                     
Dziekuje za mile odwiedziny i zycze pieknej Wiosny.

9 komentarzy:

  1. Piekna bedzie ta torba..Monis, alez z Ciebie pracus

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba zapowiada się przepięknie, jestem pod wrażeniem, ile tych kwadracików nasupłałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem... mnie pewnie by się znudziło wykonanie tylu motywów tego samego kształtu :) podziwiam cierpliwość ;)

    torba zapowiada się ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, torba juz wyglada rewelacyjnie, duzo pracy w nia wlozylas , ale warto, bo efekt jest cudny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz miała cudną torbę :-) Bardzo mi się podoba.
    Zafascynowałaś mnie tą kołderką. Na pewno wszystko Ci się uda, jak sobie zamierzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowna torebka. Powodzenia w odnawianiu krzeseł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna będzie torebka , ja zainspirowałam sie tobą i popełniłam, torebkę częściowo z kwadratów ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze torby z włoczki, muszę też spróbować, bo Twoja bardzo mi się już podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Monis wyslalam an twoja poczte mailowa chyba 4 maile. sprawdz

    OdpowiedzUsuń