sobota, 19 listopada 2011

Moje bombkowe szalenstwo

Kazdy ma swojego mola co go gryzie i nie daje spokoju.Ja mam kilka takich ,w zaleznosci od nastroju i pory roku.Co jakis czas odzywa sie ten ,co absolutnie nie odpuszcza i wierci mi dziure w brzuchu.Zgodnie z kalendarzem odeawal sie ten swiateczno bombkowy .Jakos nie chce odpuscic i trzyma mnie mocno w swych objeciach.Ja sie jakos na niego nie zloszcze i wspolnie udalo nam sie nawet dojsc do porozumienia,.a efekty widac ponizej.
Dawno nic nie pokazywalam ,wiec dzisiejszy foto wpis jest dosyc dlugawy.obiecuje ,ze nastepne wpisy beda krotsze i bede je wstawiac czesciej.Tymczasem zapraszam na krotka sesje bombkowo swiateczna























25 komentarzy:

  1. Piękne cacuszka! Wyrazy uznania i podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,ale produkcja! :-)) ŚLiczne wszystkie.Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. To są niepowtarzalne bombki.
    W każdej widać włożone przez Ciebie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne...cacuszka wprost i jak pięknie pokazane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika, bombki cudne!!!Mam nadzieję,że to jeszcze nie koniec Twojego bombkowego szaleństwa:)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko bombki są przepiękne:)Urocze motywy:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, to prawdziwy wysyp, a ta pierwsza zachwyca mnie najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, przecudna kolekcja. A te bajkowe motywy, oczu od nich oderwać nie można. Z takimi bombkami każde święta będą jak zaczarowane. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i nie powtarzalne , dziewczynki przesłodkie ,,,..

    OdpowiedzUsuń
  10. Post wcale nie dlugi, tylko tylko zdjec duzo no i chwala Bogu, po to sa blogi zeby mozna bylo cos poogladac, czyms sie zainspirowac, powzdychac,z wrazenia zapomniec o calym swiecie itd...przynajmniej ja tak mam, jak na te Twoje cuda patrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejejej jakie sliczne, zwlaszcza ta z jarzebina i te z aniolkami retro mi skradly serce! Piekne! Jak dobrze pojdzie to do Swiat wyprodukujesz ich chyba ze 300?:-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kolekcja, śliczne:)kazdy wzór ma cos w sobie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama radosc dla oka, wcale nie przydlugawy.
    Twoje prace zawsze mnie zachwycaja, sa piekne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie nabąbiłaś. Może choć taką biało-czerwoną sobie zdążę machnąć? Wzdech. Chyba nierealne...dziecię znowu chore.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie cudeńka... U mnie z braku czasu pewnie w tym roku nie będzie robionych bombek, ale z przyjemnością (i zazdrością :)) będę podglądać Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli to już nieodwołalnie czas bombardowań się zaczął.
    Pięknie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności!!! Kiedy ja tak moje wypieszczę... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bombki!
    Podoba mi się pierwsza czerwona

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, śliczne bombki! wszystkie! wyjątkowe, podziwiam ;-) kazdy ma swojego mola, mnie gryzie świątecznymi ozdobami haftem krzyżykowym czynione :-)) pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite dużo ich i jakie różne.

    OdpowiedzUsuń