niedziela, 27 listopada 2011

Bombki w klimacie bajkowym i palacowych miniatur.

Wlasnie skonczylam kilka kolejnych bombek.Tym razem klimatem przypominaja czasy wiktorianskich choinek.Co roku chetnie wracam do tego rodzaju motywow.Mnie osobiscie wlasnie takie najbardziej odpowiadaja.Sa takie naprawde zimowo swiateczne.Na kazdej z nich pisze sie jakas mala bajkowa historia.




 Wazoniki ,ktore posluzyly za tlo przy zdjeciach ,to moj ostatni graciany zakup.Moja kolekcja wazonow z porcelany Kaisera powiekszyla sie wiec o kolejne dwie sztuki.Ciesze sie bardzo bo sa w idealnym stanie i maja ciekawe ksztalty.




Kiedy latem wpadl mi w rece papier do decu przypominajacy male palacowe miniatury ucieszylam sie bardzo.Momentalnie wiedzialam ,ze musze poprobowac umiescic je na duzych bombkach.Cale czarne tlo domalowalam po przyklejeniu motywu.Tym sposobem mam mala miniature portretu w wydaniu bombkowym.





Serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarze.Bardzo sie ciesze ,ze tyle osob chetnie do mnie zaglada.Pozdrawiam cieplutko i juz teraz zapraszam na kolejna sesje bombkowa.

12 komentarzy:

  1. Piękne bombki. Uwielbiam ten wiktoriański styl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki piękne, a ta czarna z miniaturą portretu cudowna. Mam nadzieję, że pokażesz nam w odpowiednim czasie choinkę przystrojoną w Twoje bombki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dziewczyna z blekitna kokarda na czarnym tle urzekla mnie a te roze nizej sa jak prawdziwe niemal ..calosc sliczna ..pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te w roze sa boskie!!!!!!!!!!!!!!
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, a choinka ubrana w takie cuda...poprostu almi decor. Ja nie mogę jakoś do tych bombek się dobrać ;( Poskromić te obłe kształty - to jest wyzwane..

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten bajowy klimat na Twoich bombkach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki to prawdziwe cudeńka. Te czarne są niesamowite, a te pierwsze-bajkowe takie świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna bombka za mną chodzi i jakoś nie możemy sobie spojrzeć w oczy. Twoja to majstersztyk. Taka czarna tafla szkła właśnie mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko , jak zwykle bombki cudne!
    te czarne mogą zawisnąć na mojej choince:)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak słów. Cudeńka. Z tak udekorowanym domem Święta muszą być jeszcze bardziej magiczne.


    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń