piątek, 23 września 2011

Obrus moich marzen.Szyfonowe kwiaty.

Dzisiaj zapukala do nas prawdziwa jesien.Widac ja juz chyba wszedzie.W moim ogrodzie pieknie sie zakolorowalo.Drzewa zmieniaja kolory na zlote i purpurowe.Bardzo lubie wlasnie takie kolory i zawsze gdzies mi one towarzysza.
Od dawna planowalam duzy obrus na stol wydziergany na szydelku.Wzor z pojedynczych elementow juz mialam dawno wybrany,.jednak dopiero teraz wpadly mi w rece nici o wymarzonym kolorze.Jest to kolor czerwonych buraczkow lekko wpadajacy w bordo.Troszke czasu minie az bedzie z tego duzy obrus.Potrzebuje az 60 pojedynczych elementow.Jak na razie mam ich az i dopiero 5 sztuk.Na szczescie wzor juz opanowalam i idzie mi calkiem dobrze.




Udalo mi sie rowniez poprobowac zrobic kilka kwiatow z szyfonu i satyny.Juz dawno podobaly mi sie te male drobiazgi.Jakos nigdy nie mialam czsu .Wreszcie przysiadlam i zrobilam.Na tych trzech jednak chyba nie zakoncze.Bardzo mi sie to spodobalo i juz mam przygotowany material na kilka nastepnych.Jako broszki sprawdza sie idealnie.



Na dzisiaj to tyle.Nie udalo mi sie dzisiaj wszystkiego pokazac co sie u mnie dzieje.Dzieje sie bardzo duzo i mam nadzieje ,ze w krotce bede mogla pokazac efekty.
Pozdrawiam wszystkich milych gosci bardzo serdecznie i kolorowo jak te moje szyfonowe kwiaty.PaPa.

18 komentarzy:

  1. Ta serweta to arystokratka no i kolor malo spotykany a kwiatuszki slicznie Ci wyszly..raczej broszki a nie kwiaty...i kiedy Ty to wszystko Monis robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie prawdziwe arcydzieło, wzór jest naprawdę piękny, teraz nic tylko dziergać, dziergać, dziergać... ;)

    http://adzia1313.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to cudownie móc samemu spełnić swoje marzenie.Bardzo podoba mi się kolor tej niteczki.
    Dziergasz prawdziwy rarytas!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, ten obrus bedzie cudowny, jaki piekny wzor! A broszki bardzo fajnie zmieniaja wyglad starych ubran, mam ich kilka w roznym kolorze, przypinam do wszystkiego, nawet toreb.
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie piękny obrus, wzór jest majestatyczny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jakaś szansa uśmiechnięcia się po wzór tych kwiatów? I mnie bardzo wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrus się szykuje, tworzysz na wielu frontach, broszki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz widze ze obrus bedzie przepiekny, ale masa pracy przed Toba.
    Sliczne broszki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko , życzę Ci wytrwałości w realizacji tegoż obrusu , zapowiada się rewelacyjnie.Dla mnie po prostu arcydzieło!!!
    Broszki śliczne.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. Serweta zapowiada się cudnie, mam taką z białych nici. Sprawdza się pod każdym względem.
    Szyfonowe kwiaty cudne, kolory takie nasycone tajemnicą, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrus bedzie piękny to pewne!!! wydziergałam taki w białym kolorze, dużo pracy....nie napiszę ile czasu to u mnie trwało żeby nikogo nie zniechęcać ale warto było :)))
    Trzymam kciuki, zawsze można zrobić jakiś przerywnik :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrus będzie przepiękny jak skończysz, wybrałaś świetny wzór i kordonek i tu mam pytanie co to jest? kiedyś kupiłam dwie szpuleczki kordonka firmy coats w takim właśnie kolorze niestety wycofali go i nie mogę go nigdzie znaleźć a moja serwetka leży i czeka na dokończenie od roku :(
    A kwiaty piękne szczególnie ten zielony

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie obrusy to juz tylko albo samemu robic (jesli sie umie i chce) albo czekac na spadek od jakiejs wspanialej babci czy cioci ...piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa, to samo dotyczy Facebooka. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go dołącz do fanów na Facebooku i polub mój blog, poleć go swojemu znajomemu,innemu blogerowi :) korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swojego własnego gustu i potrzeby !

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → DarmoweSzablony.blogspot.com

    ps. Nie zrozum mnie źle nie che spamować a jedynie dać informacje możliwie jak największej ilości blogerów którzy korzystają z Bloggera , że jest taki blog z szablonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bordo jest idealny! I ten wzór z elementów - po prostu super!
    Moje może nie doptrzenie, ale jakimi nićmi szydełkujesz?

    OdpowiedzUsuń