wtorek, 5 października 2010

Koronkowe swieta w kolorze ecru.

Temat Swiat BN zagoscil juz u mnie na dobre.Powoli ruszylam z moimi pomyslami .Mysle ze beda trafione.Z tego co juz zrobilam jestem zadowolona.Jeszcze pare dni i bede mogla pokazac w calosci.
W ubieglym roku chodzily za mna dekoracje w kolorze ecru polaczone z koronkami i gipiura.Udalo mi sie nawet cos zmajstrowac w tym stylu.Najwiecej klopotu mialam z ubraniem w material styropianowej kuli.
Po kilku godzinacgh doszlam jednak do wprawy i juz teraz idzie mi to gladko.
W tym roku ta moja koronkowa dekoracja na pewno sie rozrosnie.
Ten klimat jest mi bardzo bliski i czuje sie w nim bardzo dobrze Wiem ze swieta dopiero za kilka miesiecy ,ale nie lubie robic wszystkiego na ostatnia minute.




Zycze wszystkim duzo slonecznych jesiennych dni.

15 komentarzy:

  1. Swieta beda piekne w takim kolorze i stylu. Barwa jest bowiem bardzo delikatna i elegancka, przez co masz duze pole do dzialania (popisu). Ja uwielbiam duze kokardy wiazane na szpicach galazek np z szerszych koronek lub lsniacych wstazek...Akurat do twoich dekoracji wspaniale by sie prezentowaly :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy robisz.Ja też już zaczęłam przygotowania do świąt. Zapraszam w odwiedziny do mnie.http://danusia-sciborowka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te prace.
    Obrazek cudowny i bombki przesliczne.
    Ja w tamtym roku tez probowalam takie robic, cos wyszlo ale nie tak idealnie jak tobie.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki.
    takie precyzyjne.
    cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach...po prostu trywialnie mowiąc ..zatkalo mnie:):) cos pieknego!!mojeklimaty,moja ukochana kolorystyka,zazdroszcze tego czasu...na takie cudenka:)?)serdecznie pozdrawiam wieczorowa porą z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej to ja Bellisima:) nie wiem co to sie dzieje na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdoby, zapowiadają udane i radosne święta :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ozdoby świąteczne w takiej kolorystyce.Monika i znów Twoje rączki stworzyły prawdziwe cacuszka!!!
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. swięta będą piekne, jak nikt potrafisz swoja osobą podtrzymać na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ,eleganckie i będą cudowne święta

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko:
    Dekoracje przepiekne i ponadczasowe, w bardzo eterycznym stylu. Ecru przelamane nieco cappuccino, no bosko. Pomysl na szostke z plusem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! ale śliczne dekoracje :)
    zdolne masz łapki Moniko ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń