sobota, 16 października 2010

W starym stylu

Zanudzam juz chyba wszystkich moimi bombkami.Obiecuje jednak ,ze to bedzie na razie ostatni bombkowy wpis.W nastepnych postaram sie pokazac to nad czym obecnie siedze.
Moja wiktorianska choinka moze w tym roku wreszcie stanie w realnym swiecie.Do tej pory tylko o takiej mi sie snilo.Zawsze kiedy juz mam tych bombek tyle ze wystarczy na cala choinke pojawia sie ktos kto chce podobne.Tym sposobem czesto moje wedruja w swiat, do rodziny i do znajomych.Mnie juz w koncu brak sily aby zrobic nastepne.I tak jest co roku.
Moze wreszcie w tym razem mi sie uda.
Tak na prawde to nawet tak bardzo nie rozpaczam z tego powodu.Swieta i przygotowania do nich to przeciez najpiekniejsze miesiace .Mozna dac sobie upustu i poszalec w dekoracjach.Wzorow o takiej tematyce na bombki jest tyle ze trudno zdecydowac ,ktore ladniejsze.
Mam nadzieje ,ze dzisiejsze przypadna wam do gustu.
Nastepne juz sie susza i lakieruja





Dziekuje serdecznie za odwiedziny .Pozdrowienia z jesiennej Wielkopolski

11 komentarzy:

  1. Moniko. coby się miało znudzić ?! Bombki...takie piękne?
    Jest mi niezmiernie miło je oglądać. Wszystkie takie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nudza mnie Towje bombki :) Uwielbiam je i nadal potwornie Ci ich zazdroszcze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Banieczki sa cudowne! nie zanudzasz nas! z szerokim usmiechem patrze na Mikolaja:)to moje wspomnienia:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cudeńka nie mogą się znudzić ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękne są te bombki ! Ja również siedzę od jakiegoś czasu nad swoimi ale "idzie jak po grudzie". Może do świąt coś powstanie.
    Pozdrawiam i zachęcam do kolejnych wpisów z bombką w roli głównej.
    JoAśka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktorianska choinka...ech...zapowiada sie przepiekne drzewko. Wspaniale bombki Moniko. Mam nadzieje,ze bedziemy mogli zobaczyc Twoja wspaniala choinke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombki. Już się nie mogę doczekać jak pokażesz swoją choinkę. Cudna będzie z tymi pięknymi bombkami. Ech jak ja lubię święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motywy na bombkach:)))))A ja powtórzę za Danutą,też chcę zobaczyc całą choinkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne!!! Przywoluja na mysl dawne czasy.
    Sliczna bedziesz miala choinke.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko, zanudzaj, zanudzaj jak najdłużej :)
    Nudzić się przy tak pięknych rzeczach to czysta przyjemność.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać bombki decu. Ja od roku kończę dwie, więc za jakieś 10 lat może skompletuję ozdoby na swoją choinkę :) Śliczne bombki. Kto znudzony, niech nie ogląda, ale nie odbieraj reszcie przyjemności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń