środa, 13 października 2010

W wiktorianskim i bajkowym stylu

Mysle ,ze klimat swiateczno bombkowy zagoscil u mnie w domu i na blogu juz na dobre.
Pewnie juz tak pozostanie do Swiat.Raz po raz bede pokazywac co mi po glowie chodzi i co udaje mi sie z tych pomyslow zrealizowac.
Pogoda nas nie rozpieszcza.Jesien jest w tym roku malo ladna i pogodna.Udalo nam sie na szczescie i zbior warzyw z pol mamy juz za soba.Wszystko juz jest w magazynach i mozna troszke odetchnac.
Co roku o tej porze wraca do mnie pragnienie posiadania pieknej duzej choinki w stylu bajkowo wiktorianskim.
Jakos do tej pory nie udalo mi sie w calosci zrealizowac tego marzenia.Bombek i dekoracji na wielkie drzewko potrzeba duzo.
Mam nadzieje ze w tym roku wreszcie stanie u mnie taka choinka.
Kilka bombek w takim stylu juz mam .Nastepne juz sie robia





9 komentarzy:

  1. Piękne bombki. Masz talent dziewczyno:-)Ach jak ja lubię święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Choinka będzie bajkowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo:)u mnie też się już "produkcja"rozpoczęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki :) będą wspaniałą i niepowtarzalną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie dekoracje bo wtedy sa wlasne i niepowtarzalne i mozesz byc pewna ze nikt inny takich nie ma...Mam nadzieje ze cala choinke zaprezentujesz jak nadejdzie pora:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz prawdziwe choinkowe skarby.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie Ci wyszly bombki i pomysl na choinke w stylu wiktorianskim jest klasa! Bo tylko ta epoka w pelni oddawala klimaty towarzyszace temu jedynemu w swoim rodzaju...swietu.....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń